Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025

Ποιοι είναι οι Άνθρωποι των Σαυρών του Λος Άντζελες ?

Στις 29 Ιανουαρίου 1934, οι Los Angeles Times του Jean Bosquet  δημοσίευσαν ένα πρωτοσέλιδο άρθρο για έναν μηχανικό εξόρυξης ονόματι G. Warren Shufelt

Ισχυρίστηκε ότι είχε αναπτύξει ένα "Radio X-Ray" που έδειχνε μια σειρά από υπόγειες σήραγγες κάτω από το Λος Άντζελες, τις οποίες χαρτογράφησε. Επίσης πίστευε ότι υπήρχε χρυσός εκεί. 

Οι θρύλοι για ισπανικό χρυσό που είχε θαμμένο θησαυρό κάπου κάτω από τον λόφο Fort Moore χρονολογούνται από τον δέκατο ένατο αιώνα.

Ωστόσο, τα πράγματα έγιναν πιο περίεργα, όπως υποδήλωνε ο τίτλος των Los Angeles Times

Ο τίτλος έγραφε «Κυνηγήθηκε η πόλη των κατακόμβων των ανθρώπων των σαυρών». 

Ο Shufelt ισχυρίστηκε ότι μόλις χαρτογράφησε τις σήραγγες, τον πήγαν σε έναν Ινδιάνο Χόπι ονόματι Μικρός Αρχηγός Greenleaf, ο οποίος του μίλησε για τους «Λαούς των Σαυρών». Ο Greenleaf είπε ότι είχαν χτίσει τρεις υπόγειες πόλεις κατά μήκος της Δυτικής Ακτής, πριν από 5.000 χρόνια, μετά από μια μεγάλη πυρκαγιά που είχε κατακλύσει τη Νοτιοδυτική Αμερική.


Οι «Άνθρωποι των Σαυρών» δεν ήταν σαύρες όπως τις θεωρούμε ερπετοειδείς από την σειρά V ή τον David Icke. Ήταν μια εξαιρετικά προηγμένη φυλή ανθρώπων, πιο έξυπνη από τους σύγχρονους ανθρώπους, που θεωρούσαν τη σαύρα σύμβολο μακροζωίας. Έχτισαν τις υπόγειες πόλεις τους σε σχήμα σαύρας. Το κεφάλι της σαύρας βρισκόταν κάτω από αυτό που τώρα είναι το Στάδιο Ντότζερ και η ουρά ήταν κάτω από την Κεντρική Βιβλιοθήκη στο κέντρο της πόλης. 
Είπε μάλιστα ότι οι σήραγγες εκτείνονταν μέχρι τον ωκεανό.

Ο Shufelt και οι συνεργάτες του πίστευαν ότι το «Δωμάτιο με τα Κλειδιά» βρισκόταν κάτω από τον λόφο Fort Moore. Τους είπαν ότι οι «Άνθρωποι των Σαυρών» κρατούσαν όλες τις πιο σημαντικές γνώσεις τους χαραγμένες σε τριάντα επτά χρυσές πινακίδες που βρίσκονταν σε αυτό το Δωμάτιο με τα Κλειδιά. 
Ο Shufelt ισχυρίστηκε μάλιστα ότι είχε δει αυτές τις πινακίδες και τις είχε φωτογραφίσει με το μηχάνημα «Radio X-Ray». 

Η Κομητεία του Λος Άντζελες ενέκρινε την ανασκαφή, εφόσον θα έβρισκαν το πενήντα τοις εκατό του θησαυρού. Η αποστολή γεώτρησης ξεκίνησε, αλλά δεν βρήκαν χρυσό εντός των πρώτων 250 ποδιών. Μέχρι τον Δεκέμβριο, η ομάδα είχε εγκαταλείψει την ιδέα και ο Shufelt εγκατέλειψε τη δημοσιότητα. Η πόλη έκρινε το έργο πολύ επικίνδυνο για να συνεχιστεί.

Η ειρωνεία είναι ότι η μηχανή του Shufelt λειτουργούσε. Υπάρχουν σήραγγες που προέρχονται από φυσικό αέριο, το οποίο δημιουργήθηκε φυσικά. Εκείνη την εποχή, ήταν μια εκπληκτική ανακάλυψη ότι υπήρχαν όλες αυτές οι σήραγγες κάτω από το Λος Άντζελες, συμπεριλαμβανομένων τεράστιων θαλάμων που έμοιαζαν με δωμάτια, τουλάχιστον από τον τρόπο που διάβαζε τη συσκευή του.

Για να προσθέσει στην παραδοξότητα, η δεσποινίς Έντιθ Έλντεν Ρόμπινσον από το κοντινό Πίκο Ριβέρα
έστειλε μια επιστολή στο Journal of the American Society for Psychical Research στις 26 Σεπτεμβρίου 1934.

Ισχυρίστηκε ότι είχε ένα όραμα ενός αρχαίου βυθισμένου πολιτισμού κάτω από το Λος Άντζελες

Το όραμά της περιέγραφε μια κουλτούρα απαράμιλλης αριστείας με μια ανάπτυξη τέχνης και αρχιτεκτονικής ανώτερη από οτιδήποτε υπάρχει σήμερα. 

Είχε ένα όραμα σηράγγων που εκτείνονταν μέχρι την ακτή, όπως ισχυρίστηκε ο Γκρίνλιφ. Δεν ήταν μόνη όταν είχε τη στιγμή της διόρασης, και οι φίλοι της ορκίστηκαν ότι την είχε πει πριν ανακοινωθεί οποιαδήποτε υπόθεση με τους Lizard People από την τοπική εφημερίδα.

Λοιπόν, ποιος ξέρει; Έσκαψαν στον λόφο δύο φορές, μία για τη δημιουργία της σήραγγας Broadway και ξανά για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου 101, αλλά δεν βρέθηκε χρυσός. Ίσως απλώς δεν έχουν σκάψει αρκετά βαθιά ακόμα. Η ύπαρξη αυτών των σηράγγων εγείρει ερωτήματα σχετικά με το ποια άλλα μυστικά κρύβονται κάτω από την πόλη του Λος Άντζελες και αν υπάρχει πραγματικά ένας αρχαίος, προηγμένος πολιτισμός θαμμένος από κάτω. 

Ενώ δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν την ύπαρξη των ανθρώπων των σαυρών ή των χρυσών πλακιδίων τους, οι θρύλοι των υπόγειων σηράγγων και των χαμένων θησαυρών συνεχίζουν να αιχμαλωτίζουν τη φαντασία μας. 

ΠΗΓΗ SOCIAL

Δώστε την υποστήριξη σας στην έρευνα κάνοντας LIKE.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου